Plata și livrare
Alege metoda de plată
După ce ai verificat produsele și cantitățile din coșul de cumpărături, completează detaliile privind metoda de plată a comenzii:
• Plata la livrare - plata se face numerar în MDL, integral, la livrare sau la ridicarea comenzii din sediul Furnizorului. În cazul livrării produselor la client, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.
• Plata cu cardul la preluarea produselor din sediul Furnizorului. La preluarea produselor de la sediul Furnizorului se poate plăti cu card bancar emis sub sigla Visa, MasterCard (inclusiv Maestro) și American Express, prin intermediul terminalului POS existent.
În cazul în care cardul utilizat nu are activată opțiunea de introducere a codului PIN în momentul plății, este necesar ca persoana care efectuează plata să fie posesorul cardului şi să se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnătura, care trebuie să corespundă cu cea existentă pe card.
Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, Furnizorul folosește platforma MAIB. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plata MAIB. Portalul www.ipcamere.md nu solicită şi nu stochează detalii referitoare la cardurile utilizate (pentru detalii, verifică şi secțiunea “Politica de confidențialitate”.
Alege metoda de livrare
După ce ați verificat produsele și cantitățile din coșul de cumpărături, completați detaliile privind metoda de livrare a comenzii:
• Ridicare personală – comenzile plasate pot fi preluate personal de la sediul Furnizorului amplasat în Republica Moldova, cod poștal MD-2059, orașul Chișinău, str. Calea Moșilor 38, et.3 Of.4, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 18:00, sau sîmbata între orele 9:00 - 15:00. Pentru orice informații legate de starea comenzii plasate, ne puteți contacta la numărul de contact +373 60 30 30 30 sau folosind formularul de contact de pe site.
• Livrare prin curier - comenzile plasate pot fi livrate prin curier oriunde. Dacă înregistrezi și achiți comanda de luni până vineri, până la ora 12:00, aceasta poate fi expediată în aceeași zi. Livrarea se efectuează în termen de maximum 48 de ore, cu excepția zilelor nelucrătoare (cu mențiunea că produsele expediate vineri vor ajunge la destinație luni). Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința Furnizorului.
Taxe de transport
• Comenzile plasate se livrează gratuit Pe teritoriul Republicii Moldova dacă valoarea totală depășește suma de 1000 MDL. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 1000 MDL se percepe o taxă de transport în valoare de 100 MDL indiferent de cantitatea de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora sau dacă livrarea se efectuează în suburbia municipiului Chișinău sau pe teritoriul Republicii Moldova;
În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către Client, riscul este transferat in momentul livrării produselor către transportator.
Pentru produsele care au fost livrate greșit față de cele comandate, costurile de înlocuire cad in sarcina Furnizorului.
In cazul produselor care se aduc la comandă (pre-comandă), timpul estimat de predare către curier este comunicat la momentul confirmării comenzii.
Orice întârzieri sau incapacitatea de a efectua livrarea pot avea loc in cazul Evenimentelor de Forță Majoră. In aceste cazuri vom face toate demersurile, astfel încât Clientul să intre în posesia Comenzii cât mai repede posibil. În cazul în care produsele expediate prin curier nu ajung in termenul specificat, Clientul va trebui să contacteze Furnizorul la numărul +373 60 30 30 30 sau folosind formularul de contact .
Clientul are posibilitatea verificării comenzii indiferent daca livrarea acestora se face la sediul Furnizorului sau a curierului. In cazul livrării prin curierat beneficiați gratuit de serviciul Deschiderea coletului, deci vă rugăm ca la primirea produselor să verificați integritatea fizică a produselor din colet. Semnarea confirmării de primire certifică primirea produselor in buna stare.
Din momentul in care intrați in posesia fizică a produsului riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.