Bun venit pe portalul de comerț electronic www.ipcamere.md, specializat în vânzarea și montarea camerelor video de supraveghere și soluții de securitate și soluții smart pentru casă, dar și alte tehnologii conexe, oferind soluții proprii, precum și soluții ale partenerilor noștri tehnologici.
De-a lungul timpului, am reușit să realizăm proiecte din ce în ce mai ambițioase și să le oferim clienților noștri acces la tehnologii noi, care le oferă posibilitatea să salveze propriul timp, bani pentru prosperitatea afacerii și siguranța familiei. Obiectivul nostru este de a crește cerințele și așteptările clienților noștri, iar soluțiile noastre nu au doar un preț, ci o valoare reală.
Pe www.ipcamere.md, veți găsi o gamă largă de brand-uri de echipamente monitorizare video, echipamente de tip Smart și produse complementare. Ne mândrim cu un excelent service clienți și cu toate avantajele unei vânzări online sigure și imediate. Pentru a veni în sprijinul clienților noștri, am implementat funcționalități precum oferirea de consultanță în teritoriu, livrari în toată țara într-un timp scurt, prețuri speciale și creditare avantajoasă, cantități reale disponibile în stoc, rezervare stoc, istoric comenzi și nu ne oprim aici.
Portalul nostru de comerț electronic este deținut și administrat de către compania Viva Smart SRL, cu sediul la str. Calea Moșilor 38, et.3 Of.4, cod poștal MD-2059, municipiul Chișinău, număr de înregistrare 1021600012788 și numere de contact +373 60 30 30 30.
Mulțumim că ați ales să faceți cumpărături pe
www.ipcamere.md și suntem aici pentru a vă ajuta să găsiți cele mai bune soluții pentru securitatea casei și a afacerii dvs.
In continuare vei afla pașii pe care trebuie să-i urmărești în vederea plasării online a unei comenzi pe platforma de comerț electronic
www.ipcamere.md
Alege produsul
1. Căutarea produselor se poate face in 3 moduri:
2. Simplu, din bara de căutare
3. Elaborat, din Catalogul de produse
4. Prin intermediul filtrului
Căutarea simpla din bara de căutare are următoarele facilitați:
a. Dispune de funcția „Autocomplete”, care va permite identificarea rapidă a produselor care au in denumire, in cadrul brand-ului, categoriei sau grupei de produse, prețul, articolul, disponibilitate stoc, șirul de căutare introdus.
La selectarea unui produs din “dropdown-ul” care apare, pe măsura ce introduci caractere vei fi dus direct pe pagina acelui produs, sau a brand-ului, categoriei sau grupei de produse.
b. Dacă apeși butonul de căutare, se va afișa pagina de rezultate care va conține toate produsele care conțin șirul de caractere căutat sau care conțin in codul de produs șirul de caractere căutat.
Căutarea elaborată in catalogul de produse presupune navigarea pe categorii, grupe de produse, destinație, selecționarea filtrelor doriți (preț, brand și alte filtre specifice grupei de produse) cât și ordonarea produselor.
Comandă telefonic
Pentru a plasa o comandă telefonică, te rugăm sa utilizezi opțiunea „Solicită un apel” care se află sub numărul de contact din bara de instrumente:
sau să ne apelezi la următorul număr de contact
+373 60 30 30 30 disponibil de luni până vineri între orele 9:00-18:00, sau sîmbata între orele 9:00-15:00.
Adăugă produsul in “Wishlist”
Produsele/serviciile pe care le dorești pot fi adăugate in lista de dorințe prin apăsarea butonului adaugă in „Wishlist”, disponibil in pagina de Detaliu Produs pe pictograma in formă de inimă din bara de activități. Pentru a putea adăuga produse în „Wishlist” este necesar mai întii sa te loghezi în cabinetul personal sau să te înregistrezi.
Pentru a vizualiza lista de dorințe fă click pe link-ul “Wishlist” din partea de sus al ecranului.
In pagina de „Wishlist” ai posibilitatea de a pune alerte pentru a fi notificat in cazul in care prețul produsului devine prețul cu care dorești să-l cumperi sau in cazul in care produsul va fi din nou in stoc. Notificarea va fi făcută prin e-mail.
Adăugă produsul in coș
Odată făcută alegerea, apăsând butonul "Adaugă in coș" vei putea vedea ulterior produsele alese in pagina coșului de cumpărături (pictograma cărucior in partea dreaptă de sus a fiecărei pagini). Aici poți verifica lista produselor alese, respectiv poți actualiza cantitatea dorită.
Produsele pot fi puse in coșul de cumpărături și din “Wishlist”, prin apăsarea pictogramei “coș de cumpărături”.
Alege metoda de plată
După ce ai verificat produsele și cantitățile din coșul de cumpărături, completează detaliile privind metoda de plată a comenzii:
• Plata la livrare - plata se face numerar în MDL, integral, la livrare sau la ridicarea comenzii din sediul Furnizorului. În cazul livrării produselor la client, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.
• Plata cu cardul la preluarea produselor din sediul Furnizorului. La preluarea produselor de la sediul Furnizorului se poate plăti cu card bancar emis sub sigla Visa, MasterCard (inclusiv Maestro) și American Express, prin intermediul terminalului POS existent.
În cazul în care cardul utilizat nu are activată opțiunea de introducere a codului PIN în momentul plății, este necesar ca persoana care efectuează plata să fie posesorul cardului şi să se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnătura, care trebuie să corespundă cu cea existentă pe card.
Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, Furnizorul folosește platforma MAIB. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plata MAIB. Portalul www.ipcamere.md nu solicită şi nu stochează detalii referitoare la cardurile utilizate (pentru detalii, verifică şi secțiunea “Politica de confidențialitate”).
Alege metoda de livrare
După ce ați verificat produsele și cantitățile din coșul de cumpărături, completați detaliile privind metoda de livrare a comenzii:
• Ridicare personală – comenzile plasate pot fi preluate personal de la sediul Furnizorului amplasat în Republica Moldova, cod poștal MD-2059, orașul Chișinău, str. Calea Moșilor 38, et.3 Of.4, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 18:00, sau sîmbata între orele 9:00 - 15:00. Pentru orice informații legate de starea comenzii plasate, ne puteți contacta la numărul de contact +373 60 30 30 30 sau folosind formularul de contact de pe site.
• Livrare prin curier - comenzile plasate pot fi livrate prin curier oriunde. Dacă înregistrezi și achiți comanda de luni până vineri, până la ora 12:00, aceasta poate fi expediată în aceeași zi. Livrarea se efectuează în termen de maximum 48 de ore, cu excepția zilelor nelucrătoare (cu mențiunea că produsele expediate vineri vor ajunge la destinație luni). Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința Furnizorului.
Taxe de transport
• Comenzile plasate se livrează gratuit Pe teritoriul Republicii Moldova dacă valoarea totală depășește suma de 1000 MDL. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 1000 MDL se percepe o taxă de transport în valoare de 100 MDL indiferent de cantitatea de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora sau dacă livrarea se efectuează în suburbia municipiului Chișinău sau pe teritoriul Republicii Moldova;
În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către Client, riscul este transferat in momentul livrării produselor către transportator.
Pentru produsele care au fost livrate greșit față de cele comandate, costurile de înlocuire cad in sarcina Furnizorului.
In cazul produselor care se aduc la comandă (pre-comandă), timpul estimat de predare către curier este comunicat la momentul confirmării comenzii.
Orice întârzieri sau incapacitatea de a efectua livrarea pot avea loc in cazul Evenimentelor de Forță Majoră. In aceste cazuri vom face toate demersurile, astfel încât Clientul să intre în posesia Comenzii cât mai repede posibil. În cazul în care produsele expediate prin curier nu ajung in termenul specificat, Clientul va trebui să contacteze Furnizorul la numărul +373 60 30 30 30 sau folosind formularul de contact .
Clientul are posibilitatea verificării comenzii indiferent daca livrarea acestora se face la sediul Furnizorului sau a curierului. In cazul livrării prin curierat beneficiați gratuit de serviciul Deschiderea coletului, deci vă rugăm ca la primirea produselor să verificați integritatea fizică a produselor din colet. Semnarea confirmării de primire certifică primirea produselor in buna stare.
Din momentul in care intrați in posesia fizică a produsului riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.
Finalizează comanda
Abia după ce ești sigur de produsele comandate și de cantitatea dorită apasă butonul "Plasează comanda".
In cazul plăților ramburs, respectiv numerar sau card in magazin, comanda se finalizează aici. După preluarea coletului de către curier, primiți o notificare prin email, inclusiv detaliile comenzii și numărul comenzii.